duminică, 30 decembrie 2018

Civilizația #Tinerii la Putere!

E vremea să ieșim iarăși în Lume! A trecut prea mult timp de când, în afara punerii la calea internațională care ne-a prefăcut în cea mai sângeros de anticomunistă populație revoluționară, România tot e trecută la capitolul bătăii de joc și al avertimentelor oricui se nimerește! Democrația noastră rămâne doar o bătălie surdă între smiorcăiala isteric de prezidențială și icnetele de neputință guvernamentală! Și n-ai ce alege nici de-ai fi plătit pentru asta! Invenția democratică a elitelor care să semneze cu tupeu și mărinimie facturi de spoliere a bugetului intern – dar cu nedisimulată umilință în aplecarea pe statele de simbrii ale străinătățurilor, susține, sus-și-tare, că noi, ca națiune, n-am fi produs vreun act de demnitate în istorie, că n-am fi ieșit în evidență cu acea atitudine de bravura care să influențeze viața internatională, că am fi constituit o cultură mica și o civilizație incompatibilă fie și cu rangul trecător de putere statală! Dar n-ai ce șI nici cu cine vorbi! Așa că devine imperios necesar să le readucem tuturor aminte ce anume face diferența sub asaltul acestor interese oculte: atunci când România e păzită de servicii inteligente puternice suntem mai respectați chiar și decât am merita! Așadar? Găsim răspunsul la felul în care politica democrației obscure a tot încercat să le arunce în aer?! Eu vă spun că n-au reușit și că ofițerii Patriei au îmbrăcat zalele de asigurare a mileniului 3. Sau măcar sper și mă rog pentru asta! Priviți în jurul vostru și veți înțelege că n-aveți ce aștepta din altă parte, nu se configurează nimic și nimeni într-un real spațiu public de revigorare a statalității. Orbecăim degeaba cu votul stins, printr-o politică infantilă și în numele unei democrații expirate…Ratăm timpi importanți, tempouri decisive, n-avem cheag de națiune matură, nici aspirații în concordanță naturală cu vremurile. Se practică o veșnică politică de imitare a orice dă bine pe-afară, de mimare a valorilor (?!?) occidentale, am fost înscriși pe orbita pierzaniei…De aceea n-am eu cum să nu observ că doar o formidabilă manifestare secretă a serviciilor inteligente poate readuce pe Pământ și în siguranță naveta smintelii în care am fost îmbarcați să ne luăm zborul din aerodromul natal!
Acum putem cuceri inimile din cuprinsuri de unde nici nu te-ai aștepta, doar dacă lansăm nobila ofertă de #Civilizație a României clădită prin Reforma Democrației și instituirea noii orânduiri - #Tinerii la Putere! Azi, nu mâine! Și neapărat acum, când întreaga Omenire e bulversată pe stradela democrației care o înfundă într-o lipsă totală a căilor spre orice alte orizonturi viabile. Dacă n-o facem, cumva, cea mai frumoasă denumire a Patriei noastre se va estompa tot mai mult! La urma-urmei, nu ne interează cine, cum, de ce, când și în ce mod va destupa arterele care să asigure sănătatea cordului modern al statalității, se știe doar că numele alea de prezidențiabili ne aduc numai un fel de moarte cotidiană, într-un fel de azil împrejmuit cu sârma crimei organizate. Ieșim, totuși, în Lume! O facem fie ce-ar fi! Fiindcă #Tinerețea se măsoară cu empatie a trăirii. #Admirați România!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu